What if we all made out?

Helgen spenderade jag i Göteborg tillsammans med mina fina. Jag frös på en balkong i Vasa med Maja och Josefine, drack kaffe i solen efter skolan tillsammans med Victoria, gick en kvällspromenad i regnet med Maja och hittade fin gatukonst i Slottsskogen, tränade efter ett snabbt morgonbesök på Östra Sjukhuset och gick en lång promenad genom staden, träffade min älskling och åt kladdkaka till middag och stannade i lägenheten hela kvällen, pluggade projektarbete med Märta som befann sig i Stockholm, drack smoothie i solen, mötte upp Linnea för att handla mat och gjorde godaste tacosen jag ätit, tog en promenad i Majorna och njöt av utsikten vid Masthuggskyrkan, åt lyxfrukost och tog sedan bussen hem för att planera inför studenten med mamma. Jag tror faktiskt inte att det kan bli mycket bättre. 
Kommentarer
Sara

Du har så fina bilder helat tiden, blir ju helt tokig! <3

Svar: Åh tack finaste Sara! Vad glad jag blir!
Ines Falk

2013-05-02 • 13:22:49
http://varldsbilditext.blogg.se
Art By Tina - Konst & Fashion

Vackra fina Göteborg. Sveriges bästa stad. Kanske.

Svar: Den är vacker, det håller jag med om. Bästa vet jag dock inte, men bra.
Ines Falk

2013-05-13 • 20:45:33
http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin