White coats and clever minds will choose

På lördag bor jag återigen på T/S Gunilla, för tredje och sista gången. Jag ser fram emot det väldigt mycket men på samma gång är det skrämmande, när vi kommer hem är det bara två månader kvar tills klassen skiljs åt. Denna gången bär det av till Miami följt av Havanna, Punta Gorda i Belize, Progreso i Mexiko, Tampa i Florida och tillbaka till Miami för avmönstring den 14 april. Två månader guppandes på det stora blå. Sol, värme och många intryck att ta in. Jag längtar verkligen nu. 
Kommentarer
Sanna

Peppa hyttkamrat! :D

Svar: Oh ja! Det ska bli så bra!
Ines Falk

2013-02-11 • 21:45:58
http://haltande.blogg.se
Sara

Det bubblar som sockerdricka av glädje i magen på mig!

Svar: Ja, det ska bli så himla bra! Bara några dagar kvar nu!
Ines Falk

2013-02-12 • 15:52:17
http://varldsbilditext.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin