tisdag

Hejsan

Ligger här sjuk i sängen, jag kan inte förstå dom som tycker
om att vara sjuk bara för att man slipper skolan. Jag är jätte
rastlös och nu har jag bara spring i benen fast jag inte orkar
resa mig ur sängen. Varit inne på datorn hela dagen, bara
gått upp någon minut ibland för att göra nödvändiga saker.
Syster är också sjuk men hon har det värre, magsjuka, det
är jag glad att jag inte har eftersom på fredag. Då! Då är
det Håkan Hellström på Liseberg, med Josefine.
Så nu lyssnar vi på Håkan 24/7, det är nice som jag vet inte
vad.
håkan hellström liseberg 18 september 2009
Längtar, väntar & längtar!

Nu funderar jag på att gå upp, ska nog äta lunch snart också
så det passar bra. Hörs säkert imorgon, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer
Kitty

Jo, jag tycker faktiskt vissa fjortisar kan se bra ut. Fast det kan ju iofs "raggare" "emo" också. =)

2009-09-15 • 17:27:41
http://ettamedkitty.blogg.se/
Kitty

jo de kan jag ju hålla på med, jag tycker dom är fjantar :p

2009-09-15 • 18:00:34
http://ettamedkitty.blogg.se/
Anonym

JAG SKA DIT!! MÅSTE SES!



puss

2009-09-15 • 18:39:27

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin