tisdag

Goddag

Tisdagar er en rätt så hetsig dag för mig, skolan är slut 20
i fyra, klockan fyra är det gitarr i en halvtimma och vid fem
är jag gympaledare i en timma. Kom precis hem, är sjukt
trött men det har faktiskt varit roligt idag.
Sitter och spelar Kom änglar med Lars Winnerbäck, den är
otroligt bra! Men när jag spelar låter det som det låter..!

"Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
Och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvudet
Och det blod som jag trodde stilla det fick du att rinna
och den uppgivna röst som jag nyttjat så illa fick du att försvinna"


Sjukt bra! Vi spelade också Om du lämna mig nu med Lars
och Miss Li, också den en väligt bra låt. Som jag hade önskat
spela förra gången!
Nu ska jag ta en dusch, är som sagt sjukt trött och då är
det härligt! Hörs senare, puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin