my heart still beats for you

Hejhopp!

Har massor med läxor. Eller något. Har iallfall mycket att göra
idag, så tror inte det blir så värst bra uppdatering.

you're on my mind 24/7  inesfalk.blogg.se
Jag orkade inte jobba på mattelektionen. Hihi! (stavfel)

Har för den delen inte uppdaterat mycket idag, eftersom
tisdagar är lite fullbokat. Men kanske hörs senare, nu har jag
engelska att plugga på, och kanske lite skrivande på min SO
uppsats som ska vara klar om tre veckor. Har inte börjat på
den än! Oups. Puss & kram!

/ Pretty P.
Kommentarer
Kitty

Hallo (= hur är det med dig?

DU har inte lust att hjälpa mig ännu en gång med en ny header? ^^



Ha en bra kväll.

2009-09-22 • 21:46:47
http://ettamedkitty.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin