lördag

Hejsan.

Förlåt att jag inte uppdaterat på ett tag, men jag har
verkligen inte orkat blogga.
Igår var jag med Elin, Erica, Arvid, RK och säkert några
fler. Vi var på fritidsgården och hemma hos Elin. Vi var på
en fyllefest, jag skulle träffa Felix, men när vi vart där i
mindre än fem minuter blev det kaos, eftersom mamman
till han som hade festen kom hem och helt plötsligt var de
som en halv minut tidigare gått runt och vinglat och varit
jättefulla helt nyktra. Patetiskt enligt mig, men vi stack
iallfall hem till Elin igen eftersom vi inte ville få skit för de.
Jag tror de gick bra och så, men fail att festen slutade
redan klockan nio. Vi som hade tänkt komma dit vid tolv.
Haha, patetiskt som sagt.
Idag ska jag kanske träffa Marcus och ikväll ska jag,
Josefine, Simon och Felix ha filmkväll. Är inte bestämt vart
riktigt än, men det blir antagligen hemma hos Josie.
Nu ska jag dra, hörs senare. Puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin