keep your love lockdown

Hej!

Sitter uppe vid TV, lyssnar på Love lockdown med Kanye
West
. Så himla go bas i dessa högtalarna och med den
låten, alltså stor kärlek!
Har ätit Billy's pan pizza och drack precis upp mitt te. Har
lite ont i halsen, kanske börjar bli förkyld. Men eftersom
jag har ett sånt bra immunförsvar blir det oftast inte mer
än så, det är skönt att man har några gener av farmor!
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, vi har inga
läxor tills imorgon så det blir väl att slappa. Jag är himla
trött alltså.
En annan låt som är så himla bra är Jag är en vampyr
med Markus Krunegård!
"Jag fatta allt och ingenting
där stod ju du som alltid skulle va min
du såg precis lika påkommen ut som du var
men ärligt talat
det var skönt med ett dåligt svar"

Jag är galen i musik! Men egentligen, vem är inte?
Puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin