I'm finding it hard to belive we're in heaven

Tjosan!

Sitter och lyssnar på fin musik, älskar verkligen lugna låtar
med akustisk gitarr. Så himla härligt att lyssna på!
Idag efter skolan har jag varit med Josefine, antagligen
kommer det många bilder när jag har tid. Men nu ska jag
typ sova, så det blir ett snabbt inlägg.
Imorgon ska vi ha hemkunskap och blir indelade i tre
grupper, om inte jag kommer tillsammans med Linnea så
protesterar jag! Vi ska ha Lollo som lärare och få MVG på
provet som alla säger att ingen typ får bättre en VG. Vi
ska vara bäst.
Hörs imorgon, nu måste jag plocka undan lite och sen
packa gympakläder, för det har vi också på torsdagar den
här terminen. Puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin