en värld full av liv!

Hej på er!

Efter skolan körde jag direkt ner till Klöva, eftersom
städerskan var hemma och jag orkar inte vara här då!
Jag var i stort behov av en nagelfil, klippte av naglarna
ända ner igår för att de var så slitna. Plus att långa naglar
och att ta ackord är ingen bra kombo.
Köpte två nagellack också, det var halva priset så jag
slog till!

nagelfil i glas  inesfalk.blogg.senagellack  inesfalk.blogg.se
Nagelfil i glas & nagellack från
Depend!


Snart ska jag iväg till gympasalen, ska äta något litet
först. Sen måste jag packa. Men jag tar nog med mig
datorn denna gången. Hoppas bara Nicki kan komma
imorgon! Annars kan jag väl se om Matilda är hemma,
men jag saknar Nicki massor! Puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer
niiicki

JAG KOMMER IMORGON!

2009-09-11 • 18:08:31
http://niiicki.blogg.se/
Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :)

jätte bra :D

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

2009-09-11 • 18:16:02
http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin