you're aint real we were pretending

Goddag

Är hemma från skolan nu, ska bara äta lite sen blir det dags
att plugga NO och rockhistoria inför musikprovet imorgon.
I skolan idag har det varit som vanligt, bara det att utanför
skolsyster var det ovanligt mycket folk, det är ju vaccinet
som är på gång och jag väntar oroligt tills det är min tur.
Jag ska ta det även om jag inte vill, jag måste tänkta på
att det är vissa som inte får. Men jag vill inte ha in massa
konstiga grejer som kanske inte funkar ändå. Det är ju
många som blir sjuka av att ta sprutan också så jag vill
verkligen inte egentligen.


Jag gillar päron.

Nu måste jag verkligen plugga och äta så vi hörs senare
eller imorgon, puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin