planet earth turns slowly

Godkväll.
Jag och Linnea har haft en riktigt mysig dag inne i Göteborg
vår älskade hemstad, alla måste hålla med om att Götet är
mysigt ändå?
Vi kollade efter skor till mig och Linnea, hon hittade ett par
skitsöta men dom jag ville ha hittade vi inte. Så jag får leta
någon annan gång igen. Sen gick vi till Haga och åt lunch
och fikade. Fotade gjorde vi också men jag hinner inte kolla
igenom alla bilder nu, så dom kommer nog upp imorgon.


I like my pj's.

Nu måste jag plugga No, uppsatsen ska vara inlämnad
imorgon, oj! Puss & kram.

Pretty P.
Kommentarer
sonja

Tack du! Ines är också något snygg!

2009-11-29 • 19:30:26
http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin