fredag

Godmorgon

Dagen idag startade bra, jag vaknade upp från en härlig
dröm av att kyrkklockorna slog och solen sken utanför
fönstret. Jag åt underbar frukost (jag älskar mat över
huvud taget nu efter fyra dagar på en halv banan) och
suttit och slappat. Men nu måste jag verkligen plugga NO
för det blev det inget av igår. Det är mycket till nästa
vecka:
- No uppsats & prov om miljö och sånt.
- Engelska inlämning & muntlig redovisning.
- Spanska, 48 glosor.
- Hemkunskapsprov om konsumtion och miljö.
- Musikprov om rockhistoria.

Själv tycker jag det är väldigt mycket. Men eftersom det
var krångel med allt råkade vi flytta ALLA ämnen till den
veckan, innan var allt förra men som sagt, vissa lärare
är lite veliga.
Trots allt detta känns det bra ändå, kanske var det på
grund av att jag stack hem till Elin igår och hade julmys,
det kommer bilder! Puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer
elin

sv; HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA randigt hihi(aa)

2009-11-20 • 12:39:10
http://makemelaugh.webblogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin