nystart!

Hejsan svejsan.

Nu blir det nystart, jag ska börja blogga igen altså. Haha, vi får
se hur det går med det, men det ska gå!
Igår kom jag hem ifrån en vecka utanför Katrineholm, på pop-
kollo med Elin. Det har varit underbart och jag saknar redan
allt folk! Men vi ska ha återträff på grönan i augusti, längtar!

Alexander sov över här inatt, men dissade mig i morse för att
han skulle måla och sen vara med Felix. Eftersom ingen
ville/kunde vara med mig idag har jag suttit inne och surat i
regnet. Stackars mig liksom.
Jag har mest suttit vid datorn, eller jag har suttit vid datorn
hela dagen rättare sagt, men nu ska jag väl gör något av mitt
liv.

Uppdaterar imorgon, då ska jag in till staden med Linnea!

Puss och kram skumtomte :*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin