Hoppsan ..

Hejsvej!

non photoshop
Bild tagen igår, tror jag. Noll koll.

Inte skrivit på år och dag men haha, jag kan ju skylla på att
mitt internet inte har funkat på några veckor. Men orsaken är
igentligen att jag inte orkat, haft mycket med skolan och sånt.
När det inte är plugg så är det kompisar. Sådetså :)
Skolan idag, har varit som vanligt förutom att jag har fått
många snöbollar på mig. Det var inte roligt, faktiskt. Fastän
killarna tycker det. Hah. Redovisade engelskan, gick faktiskt
inte bra. Var otroligt hungrig, sen lunch på fredagar. Kebabgryta
i bamba, det var "inte min melodi". På livskunskapen gjorde vi
tidningsleken och sen var vi tvåochtvå som gjorde masage på
varandra, det var gött. + att Lova var frisk idag, najsigt värre.
Fick reda på resultaten på so klimatproven, fick mvg+. Blev
superglad. Haha, vad annars!
Hemma och segat efter skolan, skulle igentligen vart med
Josefine men hon skulle klippa sig och sen va det gympaledare
för min del. Men har iaf fixat min design nu, den var inte alls fin
innan, gjorde den i augusti. Haha. Nu hör jag att familjen kollar
på Branäsfilmen sen 2007, alla är sjukt små så jag ska väl upp
och kolla lite och umgås, har inte varit hemma med dem på
länge. Men först ska jag föra över lite bilder från kameran och
mobilen, inte gjort de på länge.

Jag ska börja skriva oftare, lovar.
Ciao!
Kommentarer
nea

söting <3

2009-02-21 • 21:44:05
http://arvidssonlinnea.blogg.se/
Louise

Jag skulle ju läsa så nu har jag gjort de.. :D najsig design oxå <3 ;P

2009-02-22 • 10:42:18
http://louiisewiih.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin