torsdag

Godmorgon

Hade tänkt att spela lite gitarr nu, men när jag tog ner den från
väggen (den hänger på en krok) så märker jag att någon har
gjort sönder ena strängen! För den kan inte gå sönder av att
bara hänga där.. Nu är jag arg!
Igår iallfall. Det var riktigt trevligt, var på Liseberg med Josie,
Felix och Simon. Jag och Josefine hade det mysigt i sago-
slottet, hihihi. Tog inte så många bilder, men tre på folket
blev det iallfall.

Josefine (LEMONedIScream) Felix Simon
Josefine, Felix & Simon

Ska tigga bilderna från Dalarna idag av Elin, för henne ska jag vara
med idag.
Nu ska jag äta för jag är väldigt hungrig! Puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin