solig dag

Godmiddag!

Kom hem precis, har varit ute idag, nästan hela dagen iallfall.
Jag och Nicki satt inne och spelade kort och lite sånt på för-
middagen, sen gjorde vi lunch, värmde mat och sen gräddade
vi våfflor. Vi hade ingen sylt men det var gott med bara glass
också! Var med Alexander, Niclas, Jonatan och Philip när dom
badade, jag och Nicki solade istället. Sen hem till Nicke och
dom kollade på någon film, men jag hängde inte med alls.
Lämnade Nicki vid färjan till fem över sex, sedan bad jag
Alex köra mig hem för jag orkade inte vara med dom mer, han
ska ringa ikväll när dom har gått. Ska nog sova hon honom
inatt, orkar inte sova hemma.

Det är väl vad som hänt idag, har ingen stor lust att skriva så
det låter kanske inte så roligt. Har ingen bra fantasi.
Hör av mig imorgon istället, trevlig kväll, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer
Hannes

vill också dit!

Har varit med en kompis =)



Ursäkta så jättemycket för sent svar, men solen tittade äntligen fram och jag har inte sett solen på ett tag! Hoppas du får en bra onsdagskväll, kram

2009-08-05 • 19:03:45
http://haannees.blogg.se/
Nicki

när ska jag komma nästa gång dåå? :D



puss

2009-08-05 • 20:04:20
Hannes

toppen! :)



Ursäkta för ett jättesent svar men har haft fullt upp hela dagen och umgåtts med familjen och vänner! Hoppas du får en bra torsdag, kram <3

2009-08-06 • 01:35:13
http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin