shopping med Linnea

Ines & Linnea in fokus  inesfalk.blogg.seBlåa jeans, Bikbok, 99;- rea  inesfalk.blogg.sePumps, H&M, 299;-  inesfalk.blogg.seArmband, Bikbok, 79;-  inesfalk.blogg.se
1. Jag & Linnea inne på Monki, hon kunde inte stå still!
2. Jeans, Bikbok, 99;- rea
3. Pumps, H&M, 299;-
4. Armband, Bikbok, 79;- (Till älsklings Josefine)


Bilderna är inte värst bra eftersom jag har kollat på film med
mamma och Marcus, tog bilderna innan. Jeansen är likadana
som dom gråa jag köpte för någon veckan sedan, de jag hade
på mig idag! Pumpsen finns också på bild, de hade äntligen
kommit ut i butiken. Är nöjd med mina köp idag, har också
pratat med pappa och jag ska köpa ett par snygga hörlurar
men just nu vet jag inte vad för några.
Ska sova nu, imorgon ska jag till frisören, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer
Nicki

skitfint! :D <33

2009-08-23 • 23:31:43

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin