out of the darkness and in to the sun

Godkväll!

Inget klasskort idag, det blir av imorgon istället! Men dagen
har varit sjukt kul (efter skolan), tillsammans med Josefine
har jag varit flummig, och tagit massor av kort. Men dom
kommer upp på bloggen när jag har tid, varning, vi var väldigt
oseriösa på bilderna. Men det kommer jag nämna igen!
Vi är också med i tävlingen Fot-okonst på Bilddagboken.se,
håll tummarna för oss att vi går vidare, om vi gör det kommer
det upp reklam och info hur man röstar på våran snygga
bild!

ines (L) josefine  inesfalk.blogg.se
Här får ni ändå, en
random, oredigerad
bild. Grattis!


Är jag den ända som har problem med publishme.se?
Kan inte skapa länk, se statistik eller se teckensnitts-
inställnings alternativen(finns det något ord?). Har skickat
ett meddelande från Hjälp, men undrar om det bara är jag
som har det problemet, eftersom det funkat perfekt innan!
Eftersom det är klasskort i morgon vill jag vara utvilad, jag
måste ju få min skönhetssömn.. Även om den inte hjälper!
Ha en trevlig kväll och godnatt, puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin