måndag

Goddag

Inatt har jag inte kunnat sova. Somnade runt halv sex, eftersom
jag inte kunde ligga still i sängen och stirra upp i taket packade
jag upp mina väskor och spelade Tetris på mobilen, gjorde lite
annat smått och gott. Försökte såklart sova det mesta av tiden,
med det var nästan omöjligt, jag har tänkt så himla mycket inatt
och vet inte hur jag ska klara dethär. Vilken tur för mig att jag
har alla underbara kompisar som stöttar, peppar och bryr sig
om mig. Stooort tack till er darlings.
Idag ska jag försöka reda ut lite saker, sen ska jag vara med
Joel och Oscar, kanske någon mer. Ska träffa Elin senare
också. Bilder från veckan kommer! För jag hade inte med mig
min kamera. Måste få bilderna av Elin och Emma.
Hör av mig senare. Puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer
emma pemma päron pung (persson)

fråga om bilder när du är inne på msn så får du dom =)

2009-08-21 • 22:28:01
http://perssssson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin