he's picking each flower

Goddag kära läsare!

Sitter här och spelar lite gitarr för mig själv. Idag hjälpte Simon
mig att byta alla strängar, och nu är den jobbig så man måste
stämma den hela tiden. Men så är det ju ett tag i början.
Var med Felix, men vi segade mest och jag var flummig men
han somnade typ. Jag kände mig dissad, haha!
Imorgon är det klasskamp. Hela skolan ska tävla i olika grenar,
typ skottkärreåkning och sånt, våran klass kommer alltid sist..
Men iallfall, i år ska vi vinna!

ines in fokus  gitarr (L)  inesfalk.blogg.se
Jag och min gitarr i fin cam-kvalité

Kom på nu att jag ska göra matsäck, hejdå! Puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin