söndag

Hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad.
Tyvärr stämmer det inte. Huvudet fullt av tankar, känslor och
förvirring och särskilt korkad är jag inte heller fastän det kan
verka så när jag inte kan tänka klart. Glad kan jag inte påstå
att jag är heller. Men Markus Krunegård är ändå väldigt bra och
musik är det ända som jag kan få in i skallen.
Imorgon: Skola & fixa gymnasievalen.
Tisdag: Skola. Kvällen vi så länge väntat på! P3 guld!
Onsdag: Skola.
Tosdag: Skola.
Fredag: Skola. Gympa
Det känns som en vecka då under och mirakel kan ske och
outförsägbara ting kan hända. Hm. Men tisdagen kommer ialla-
fall bli bra, jag och Linnea drar till staden efter skolan, shoppar
lite, sen bär det av till Skandinavium! Precis som förra året och
det är nice. Puss & kram!

Ps. Bror är rädd för mig, respekt. Ds.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin