I rummet brevid mitt sjunger en tokig dam

Goder afton. En kamera fattigare och många underbara upplevelser
rikare sitter jag nöjd i mitt rum och går igenom det sista kvartalet av
år 2010.
Nöjd? Absolut är svaret! Bästa av de senaste åren som gått. Mycket
tack vare mina älskade vänner, både nya och gamla. Åh. Lycka.


Nu ska jag komma igång med bloggandet igen. Har haft mycket att ta igen hemma efter mina strapatser. Lite smått och gott av mina bilder kommer upp nu i dagarna. Nytt år snart, nya tag? Ja absolut.

Foton INTE tagna av mig, utan av kära Vera Tornberg (andra bilden längst till höger). Hoppas det är ok annars får du slå mig!
Kommentarer
bella

har saknat ditt bloggande Ines!

2010-12-30 • 17:45:20
http://alveez.blogg.se/
märta

du mååååset skriva allt om resan ines!! jag är jättenyfiken :D

2010-12-30 • 20:11:01
Anonym

måste*

2010-12-30 • 20:11:48
Vera med fleraaa

Sökte på mitt namn på internet så kom detta upp haha. Det är okej Ines, jag ska inte slå dig! Pussss

2012-03-14 • 08:31:19

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin