torsdag

Goddag!

Nu har jag inget att plugga mer för denna veckan. Har varit
sjukt stressad över SO-uppsatsen, har pluggat 24/7 denna
veckan och varit med kompisar tiden som blivit över, därför
har jag knappt bloggat alls! Men nu kom det ett inlägg tillslut
som tur är! Jag ska komma ikapp mig, japp!
Idag har vi har skola, såklart. Efter den, har jag varit hemma
och fixat med datorn. Jag har fått en ny skrivare och massor
med fotopapper, skit kul! Nu önskar jag mig bara en ny
systemkamera, eftersom den jag har nu inte funkar längre,
väldigt gammal är den.
Fram tills nu har jag plockat undan rätt så ordentligt på mitt
rum eftersom jag fick panik av alla kläder och papper och
skit överallt. Tänk, jag hade det nästan som Kissie!
Nej nu är jag massa trött och vill bara krypa ner i min säng
och somna till Millans ljud när hon smyger runt i huset.
Så godnatt, puss & kram!

/ Pretty P.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin