sötungar är vi allihopa!

Hej alla goa människor!

Idag var sista föreställningarna, det är rätt skönt
att det är över men ändå lite tråkigt. Aja.
När jag var påväg att cykla hemåt kom Ture fram
till mig med värsta gullgull minen och var
allmänt söt. Fattade att han ville följa med hem,
och jag gick med på det! Haha.
Så jag tog med mig Ture och Märta hem, vi gick
till Rimi på vägen och köpte lite godsaker. När
vi kom hem bakade vi chokladbollar negerbollar
och det var smarrigt. Bortsett från att det bara
blev två var eftersom vi nästan inte hade några
havregryn hemma.
Sen bar det av till konfan med Elin, idag var det
på Öckerö så efteråt gick jag direkt till Arvid.
Det är så härligt att våren har kommit! Det är
nog den bästa årstiden, men lite varmare så
blir det perfekt. + Att jag fyller år i april, hihi.
Nu ska jag sova, skola imorgon. Yippie!


Dom är duktiga små sötungar!

Ture är en sann mästerfotograf! Haha.

mums!

OMG!! SÅ JÄVLA SÖTA! bara mina! ;*

Godnatt!

PS. det kan aldrig bli perfekt. Men så gott som!
Kommentarer
rebecca

fina bilder!:)

& vad bra du passar i brunt hår ines, skit snygg!:)

2009-03-23 • 18:49:15
http://rebeccatalarut.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin