fredag

Godmorgon

Fint väder idag igen, väldigt härligt! Tror till och med att jag vill
bada idag, har inget gjort det på hela sommarlovet, kanske
en gång eller något. Ligga och sola i bergen för sig själv,
mums, det skulle vara så himla härligt! Men jag tackar såklart
inte nej till lite sällskap.
Ska vara med Felix idag, det blev inget Liseberg, eftersom
det är så fint väder och antagligen massor av kö, svettigt och
klibbigt. Usch.
Jag gick upp nu, och måste äta för igår åt jag nästan inget så
nu är jag svinhungrig! Får väl laga något, sen går jag väl till
havet eller något. Ses senare, puss & kram!

/ Pretty Princess
Kommentarer
B

Sv; ja den är grym!:)

2009-08-07 • 15:13:50
http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin