Everybody is looking for something

Nu sitter jag på akterdäck på Zest, som i en dag till ligger till kaj på ön Aegina utanför Aten. Jag flög hit tidigt igår morse, väntade, svettades och släpade tugn packning innan jag kom fram. Pappa mötte mig vid metron inne i staden där vi åt lunch innan vi tog tunnelbanan till hamnen där båtarna ut till ön går. Nu har jag sovit min första natt i mitt nya hem och det känns faktiskt väldigt bra. Idag ska jag göra mig hemmastadd, vi ska städa och stuva och fixa det sista innan vi ger oss av imorgon. Korintos planeras vara nästa anhalt.
Kommentarer
Vickk

FYFAN VAD JAG ÄR AVUNDSJUK

Svar: Hihi, goding! Jag lovar att segla lite för dig med
Ines Falk

2013-06-19 • 12:18:28
http://victorialundblad.devote.se
Carl

O'HOY!

2013-06-19 • 12:45:13
Sanna

vilka båtsomrar vi får! :D

Svar: Helt underbart!!
Ines Falk

2013-06-19 • 13:15:07
http://haltande.blogg.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin