hej

Namn: ines
Smeknamn: mammruna kallar mig seni -.-

Piercingar: nej
Tatueringar: nej

Längd:
162
Skostorlek:
35..
Hårfärg: brun

Är du kär i någon:

Önskar du att du bodde någon annanstans:
kanske
Tänker du på självmord:
nej
Tycker andra att du är attraktiv:
fråga dom
Dricker du:
mjölk
Använder du droger:
ne
Röker du: fyyyy

Vilket shampoo använder du:
nej
Vilken parfym använder du:
tommy girl typ
Vad är du rädd för:
killbaciller ;s
Gillar du att tvätta:
nej?

Din första:

Operation:
none
Första piercingen: öron
Första priset: dunno, fotboll ?

Första sporten du började med: gympa

Första husdjuret:
katt
Första semestern: säkert danmark

Första konserten:
robbie williams ;$

Just nu:

Äter du: glass

Dricker du:
kuk
Ska du:
plugga
Lyssnar du på: niclas i skype

Väntar du på:
att klockan ska bli fyra
Tittar du på:
skärmen
Har på du på dig:
kläder

Din framtid:

Barn:
öh sen
Giftemål: jajajaja

Karriär: får se

Har du någonsin:

Kysst en främling:
neeee
Tappat bort glasögon/linser:
nej
Brutit ett ben:
nej

Rymt hemifrån:
ja
Röntgats:
nej
Gråtit när någon dött:
ja

Tror du på:

Gud: nje

Mirakel:
ödet
Aliens:
ja
Magi:
nja
Himlen:
den är ju där uppe ser den när jag kollar ut

Tomten:
jaaaa
Änglar: nej men andar.


Senaste:

Film du hyrde:
vente
Film du köpte:
öh
Låten du lyssnade på:
backstreet boys
Låten du hade på hjärnan:
maria - rickymartin.
Låten du laddade ner:
hm, sofijah typ xd
Personen du ringde:
josefine
Tv program du tittade på:
90210
Personen du tänkte på:
tänker hela tiden svårt att välja ;o


För eller emot:

Långdistansförhållanden:
för
Utnyttja någon: emot
Självmord:
emot

Att använda droger:
emot..
Sex före äktenskap:
haha
Köra onykter:
emot
Förhållanden:
för

Favorit:

Mat:
mat<3
Låt:
olika
Sak att göra:
kissa i en buske med min älskade günter
Dryck:
mjölk
Bil:
volvo fyrkantig

Har du nånsin
:
Ljugit för någon:
har jag la. undviker det helst
Varit i slagsmål
: varje dag
Blivit arresterad
: ns

Antal...

Gånger du varit kär:
3
Gånger ditt hjärta brustit:
jag lever
Hjärtan brustit på grund av dej: alla lever

Personer från grundskolan du har kontakt med:
går la fortfarande där..
Ärr du har på kroppen: rätt många xd

Senaste:

Tidning du läste:
lokalbladet
Personen du fick mail av:
farmor typ!
Personen du fick brev av: skolan säkert -.-
Personen du fick sms av:
rasmus :D
Saken du köpte: kaka

Övrigt:

Vad har du gjort idag:
skolaaa
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp:
7
Gillar du att slåss:
varje dag

Vad ska du göra ikväll:
vara med josefine<3<3<3
Är du seriös: nääää oftaaa
Var har du ont:
tån
Använder du hårspray:
na
Kan du stå på händer:
jag är skill på dä


Favorit

Serie:
90210
Håkan Hellström eller The Ark: håkan
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: ne

Är du glad nu:
ja

Var du glad igår:
ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus:
njaa
Stockholm är:
där pappa bor och kungen
Kan du sjunga: ja men om det är vackert vet jag fan inte
Mer värt än guld: jag

Spaghetti eller makaroner:
makaroner
Ett land jag helst vill besöka: usa
Jag tycker du är en gås:
vadå favorit?!
Påsar: såna man får på ica som man har som baddräkt...
Ska bli skoj:
JAJAJAJA
Ska inte bli skoj:
skola
Sparar till:
språkresa förfaaaan
Kommentarer
sonja

Iiihh:) Tack Fines!:)

2010-03-23 • 19:03:07
http://sonjawernmarker.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin