Tre saker som gör mig glad

Glada tanter. Ärligt, jag blir så himla glad av söta tanter
som är glada och trevliga!
Exempel, när jag säljer GT så är det ett antal tanter som
alltid blir glada av att jag kommer. Då blir jag glad, så blir
de ännu gladare, osv.
"Trevlig midsommar!"
"Detsamma mitt hjärta! Ha det gött!"

Farmor gör mig
alltid glad!


Spontana möten
med nära och kära, det är något som
ofta muntrar upp mig!
Exempel, idag när jag åkte in till stan. Ringde pappa på
vägen in och han var på Bauhaus. Vi bestämde att vi
skulle träffas och ta en fika när han var klar. Vi träffades
spontant en timma senare och bestämde oss för att äta
sushi. Vi snackade om allt möjligt, och hade det allmänt
gött tillsammans. Att bara snacka om livet med kära
är något jag gillar väldigt mycket.

Att längta, när man vet att varje dag är en dag närmare
målet. Att känna en sån grov längtan gör oftast mig lycklig!
Exempel, om tio dagar åker jag och bästa Linnea på språk-
resa. Först Paris i två dagar, sedan vidare till Bournemouth
i tre veckor. UNDERBART!

Hoppas erat liv känns lika underbart som mitt. Sommarlov,
underbara människor i min närhet, tack. Puss.

Finns det något mer att
säga? Det är dessa
stunder man lever för!

Fixat en design till söta Victoria, kolla här.
Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin