Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet

Skön låt!

Det här är svårt att förklara
kanske inte bara en vanlig låt om min vardag
Toppar och dalar, jag gav dig mitt hjärta
bara rakt ut, hmm det är min dåliga vana
För det blir så ibland, jag vet
det tar tid och jag tror jag vet
Vad vi gjorde för fel, passionerat
men okontrollerat, ha, idioter
Och jag vill bara känna hur det känns
tänka tillbaka bara minnas vår konsekvens
Våra stunder vi hade, tankar idér
din lukt i din nacke, pussar och skrattar
åt sista gången som vi delade en spliff på balkongen
satt uppe på natten
Och jag minns när jag mådde kasst
du sa jag kan dra vårt lass

Det kommer funka, måste funka
nånstans där så finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
nånstans där så finns vår plats

Den enda personen som tagit upp min tankekraft
24/7.. Baby "soudhadi" som en brasse sagt!
Och jag trodde jag borde va trygg
vi gör det tillsammans och hon har min rygg
Oh shit vad jag älskar dig
trots att jag knappt visste vad de orden betydde

Och det vet jag typ inte ens idag
det gick för fort, vi vände blad
från ett sånt förhållande tar det lång tid att tända av
Det bästa sex jag haft i hela mitt liv
jag nästan jag nästan skäms över att säga det högt
ibland så, skippar vi snacket vi bara vet vad vi vill

Det kändes nästan överflödigt och använda rösten, okej
Fyfan vad sjukt att man kan känna sån passion
vi åt och drack & grät och vi skrattade och vi kom ihop
Som bästa vännen som har tagit det till nästa level
där vi bara hoppades men fick se vad som hände!

|:För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!:|

Lilla baby jag kan inte stanna kvar
jag fuckar upp ditt organiserade liv
Jag har rappat in en massa pengar
allt du vill kan du få, men ingen trygg framtid
Jag har packat mina saker,
på väg ut från vår lägenhet nu snart är den din
Skulle bara vilja krypa ner i sängen och säga
säga förlåt för de blev som det blir

För jag kommer som ett yrväder med ett taggat näskrus runt halsen
Och vinner ditt hjärta men flyr iväg till nästa
så fort som jag anar något ansvar!
För jag fattar mycket mycket väl att det är i mina,
det såkallade blodet i mina ådror
kommer från min pappa, men jag tänker starta
min familj så fort det går dåligt
Det sociala arvet får rätt igen
och det går utöver min bästa vän
Jag älskar dig, så vi kanske kanske kanske syns igen!

För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, försök & överträffa det, ja
För hon var bäst, men kommer aldrig mer tillbaks
För hon, flyger iväg som ett pappersflygplan!..
Kommentarer
June

SV: Du kanske känner igen den från tidigare inlägg, när jag hade den som kjol? :)

2010-06-08 • 20:14:42
http://junesabstracts.blogg.se/
June

SV: Aha! Vilken bra smak din mamma har ;)

2010-06-08 • 20:27:41
http://junesabstracts.blogg.se/
elin hedlund

så underbart bra låt då elr?!?!?! :)

2010-06-09 • 21:46:19
http://babyitsfact.webblogg.se/
Playmates Of Sweden

sjukt bra låt , de är inte svenska va ? =)

2010-06-09 • 22:03:22
http://playmatesofsweden.blogg.se/
June

SV: Nej, det förstår inte jag heller! Hur är det att bo på en öde ö? Hur många måste bo där för att den inte ska vara öde längre?

2010-06-10 • 09:16:52
http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin