torsdag

Hej, jag skrev det senaste inlägget när jag var väldigt flummig
så, ah, haha det är resultatet.
Imorgon åker jag till Branäs med min familj, vi är borta ända
tills torsdagkväll nästa vecka så jag vet inte om det kommer
uppdatering, inte för att jag uppdaterat bra på senaste tiden
men det har varit både mycket i skolan och privat så jag har
varken haft tid eller lust.
Jag skulle egentligen varit brunett vid det här laget, men kära
systra mi, Josefine, ligger hemma och är febrig. Det betyder
att hennes mamma inte låter hon ha besök. Fint språk jag kan
använda om jag bara vill det!
Men jag tar med mig min kära gamla kamera till fjället så fota
blir det i backen, och efter och innan. Jag fick låna Linneas
kameraväska, tack stumpan! På tal om Linnea så var vi på
P3 guld förra veckan och jag har massor av bilder som väntar
på att bli granskade av er, kära läsare. Men jag har inte tid nu,
för det är dags att packa för veckan! Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin