torsdag

Hejsan!

Hann inte blogga i morse, så jag gör det nu istället.
I skolan idag har det varit som vanligt, förutom hemkunskap
då, som är roligt! Vi bakade baguetter som var delikata.
Efter det har vi gympa, denna gången var det bip-test och
jag sög! Men det är inte så konstigt eftersom jag fortfarande
är lite förkyld. Det var inte det att jag var trött som fick mig
att sluta redan vid femans nivå utan att jag knappt kunde
andas för att jag hade så ont i halsen. Men jag får ta igen
mig nästa gång, som kommer bli efter jul.
För er som inte vet vad bip-test är, så är det som en kondi-
tions övning, där det piper med en viss sekunders mellan-
rum. På dom sekunderna ska man springa från en linje till
en annan, grejen är att när det blir en ny nivå blir det färre
sekunder att springa på.
Emma körde mig till skolan idag och Simon körde mig hem.
Tack till dom! Jag var lat och orkade inte ta min moppe.

Ska plugga lite so nu, vid fem ska jag på kalas hos min
kusin sen blir det att träffa Elin, puss & kram!

/ Pretty P.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin