test

en person..
som du älskar av hela ditt hjärta: josefine
som du litar på till hundra procent: josefine
som du kan snacka med om allt: elin
som du tycker är söt: millan
som du tycker har vackert hår: linnea
som är din allra bästa vän: svårt
som du tycker är omtänksam: felix
som du har ett fint minne med: många!
som du saknar: nicki
som du aldrig har träffat: emma
som du ska träffa idag: ingen vad jag vet, träffat massa sötbarn redan
som du träffade igår: folk i skolan

en sak..
som du önskar dig: ngt fint
som du inte kan leva utan: musik
som är det bästa du vet: mina vänner
som du fick förra julen: pengar och sånt
som du minns från din barndom: när vi var på kalas hos john
som du fick när du var liten: en gul trehjuling
som du delar med någon annan: hemlisar hihihi

avsluta meningen..
jag älskar... mina vänner och familj
jag hatar... när folk förändras på kort tid, från bra till dåligt
jag kommer ihåg när... jag spelade ukulele idag!
jag tycker att... kärlek är jobbigt..
jag går på... mens? öhöhöh dålig humor!
jag saknar... pojkvän
jag ska... göra ngt bra!
jag vill...vara hans(L)
jag har...det bra ställt :'D
jag kan...klara vad som helst!

fem sanningar om dig själv..
- jag tror jag är kär, schhh hemlis
- jag gillar att sjunga
- jag vill ha bättre självförtroende
- mina kompisar är det bästa jag har
- blir förbannad när någon sårar mina kompisar!
- har sjukt dålig humor ibland.

höhö det blev sex sanningar..
Kommentarer
Nicki

saknar dig med!



MEN PÅ FREEEEEEDAG OCH LÖÖÖÖÖÖRDAG SKA DET BLI SKOJ! :D

2009-09-08 • 21:39:07
http://niiicki.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin