lord I'm 500 miles away from home

Godkväll

Idag var det 090909, lite speciellt, det händer ju bara en
gång och jag har varit med om den! Vi hade NO när klockan
var 09.09, så alla höll på att kolla klockan hela tiden innan
då.

Lovas mobil, hann inte få något bra kort på min!

Idag har jag varit rätt seg, efter skolan åkte jag hem till Josefine.
Jag åt kykling och spaghetti, Josie spillde det i trappan. Allt! Det
var sjukt kul, tyckte vi! Efter det kollade vi på Ringaren i Notre-
dame
. Har närstan aldrig sett den innan så det var lite kul, sedan
lekte jag Quasimodo inne på toaletten där vi flummade sönder
och dampade med folk på msn!
Orkar inte skriva mer, ligger i sängen och ska sova! Hörs imorgon,
puss & kram.

/ Pretty Princess
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin