kort sammanfattning typ, har ingen orkk.

dagens låt: håkan hellström - nu kan du få mig så lätt
dagens frisyr: bolltoffs! :D
dagens smink: mascara, concealer, puder, lite kajal & eyliner
dagens klädsel: jeans, linne, munkjacka
dagens planer: skola, josie
dagens vill ha: kärlek(L)
dagens saknad: dedu.
dagens drog: o'boy
dagens tråkigaste: jag de sista lektionerna när jag lekte Quasimodo!
dagens finaste: josefine
dagens kram: elin, felix, victor, oskar och massa! jag gillar't
dagens humör: flum
dagens mående: (y) & (n)
dagens borde: plugga och typ göra ngt vettigt
dagens parfym: mexx amsterdam blabla
dagens bästa: josefine och vädret
dagens sämsta: skolan
dagens sysselsättning: skola, slappa, lektioner, josefine
dagens längtan: ta mig till kärlek
dagens fundering: hm..
dagens middag: pizza, tjockt!
dagens kärlek: vännerna helt klart(L)
dagens skratt: HAHAHAHA!
-men smart att söla!
-men smart att ha tygunderlägg!
-inte när till dig nä..
dagens tanke: varför kan jag inte vara kär i rätt personer?
dagens smycken: halsband, as always
dagens just nu: sova(L)
dagens önskan: ta mig till kärlek, ta mig till dans. ge mig nåt som tar mig någon stans..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin