Bambi - Sån är jag



För jag är tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Oåhåh ohaoha.. Sån är jag

Jag och andra  tjejer gillar vissa grejer
Som vi inte borde men vi gör det ändå
När jag är på stan måste jag ju fika
Passa på att kika det är ju bara så

Dom är många korta eller långa
Det spelar ingen roll bara dom har koll
Och när dom ler är det allt jag ser
Ge mig bara mer utav killarna som ler

Jag är tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Oåhåh ohaoha.. Sån är jag

Jag och andra tjejer gillar vissa grejer
Som vi borde drömma men inte kan glömma
För överallt så finns någon liten drömprins
För det vill jag ha då blir allting så bra

Kom, kom igen följer du mig hem?
Om du är min vän så följer du mig hem

Jag är tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

När ska det ta slut
jag står inte ut
För det är akut
För det som har skett
Det var det lätt
allt vad jag gett!

Jag är tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Tjejen som gillar snygga killar
och när jag ser dom trillar jag alltid lite
Sån är jag

Oåhåh ohaoha.. Sån är jag
Sån är jag
Sån är jag..
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin