är du lycklig nu?

Omg! Kent släpper nytt album 6 november! Seriöst jag är
överlycklig, och dom ska på turné i vår! Dom kommer till
Göteborg! Jag pch Felix ska gå! Den 18 mars så smäller
det. Jag längtar redan.
Dom har släppt en singel, tror det var idag, eller igår. För
nu funkar inte kent.nu så jag kan inte kolla upp det.
Töntarna heter den iallafall, skitbra!

Den finns på spotify!!
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/tdesx6nGYwY&hl=sv&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/tdesx6nGYwY&hl=sv&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin