we turn desire to fire

Hejsan!

Nu har jag pluggat lite inför musikprovet imorgon, men
måste plugga NO också annars kommer jag typ sänka mig.
Det är inte bra! Speciellt inte eftersom det ingår tre betyg
i ett. Men jag ska klara detta, annars blir det bara att
få mitt vg tillbaka!
Funderar på att byta design nu snart, har en idé i huvudet
men det betyder att jag måste fota. Det gör jag ju alltid
med min kära Josefine, hon ställer nog gärna upp men
problemet är att min tid inte räcker till, men vi ska ha en
mysig lördag tillsammans så då kan vi ju se vad som
händer!


Från när vi fota senast.
Inga bilder blev bra.


Nu ska jag fortsätta med plugget och sen sova tror jag,
inga mer tråkiga inlägg idag! Godnatt, puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer
maria

Vilken snygg blogg! Innehållet är intressant :)

2009-11-23 • 23:54:11
http://kindies.blogg.se/
Bella

Bilden var jättefin :)

2009-11-24 • 00:18:29
http://bellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin