mobilbilder från veckan



Felix och Jonatan på första bilden, i skolan. Andra bilden är
från när jag kollade på när Joel, Felix, Simon, Niclas och
Oscar lanade. En egobild på mig från i torsdags innan gympan
och ja, jag är oseriös på bilden, haha!
Bror skulle på klassfest och hade en lösrumpa som var fin.
Jag tar bilder med mobilen som bara har 3.2 megapix. efter-
som jag inte hittar mammas kamera som jag lagt någon stans
och min kamera har inga batteri. Min systemkamera är ju sen
länge sönder men vet inte vad felet är.
Så blir inte mycket bilder på bloggen nu, och jag ska på prao
imorgon, är borta söndag till torsdag med fiskebåten
Vingafjord och det ska bli lite roligt. Puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer
issa

du är ball bruden!

2009-11-14 • 17:16:31
http://ifmmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin