måndag

Godmorgon
Man hör det på rubriken, inte roligt att vakna idag.. Och
värst idag när man måste börja en timma tidigare eftersom
jag ska göra ett prov som jag missade förra veckan då jag
var sjuk av sprutan. Tack mamma, tack så mycket..
Ska lämna in min uppsats idag också men jag är inte alls
nöjd, känner att jag inte fick med allt. Så ska göra ett prov
också. Idag.
Nu måste jag göra iordning mig lite mer, är inte klar än.
Åh vad jag vill lägga mig i min varma säng just nu och dra
täcket över huvudet och glömma skolan och allt som hör
därtill. Puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer
Sandra (Forever)

ush, jag ska ta sprutan nästa vecka om vaxinet har kommit. ;__; < 33

btw, fiin blogg. :D < 3

2009-12-01 • 20:42:38
http://jaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin