lördag

Goddag

Jag har legat i sängen hela dagen, det har varit skönt. Ligger
fortfarande här, men hör att mamma och Marcus lagar mat
ute i köket och jag har inte ätit något idag, och ingen middag
igår så jag är sjukt hungrig!
Igår var jag med Simon, Niclas, Joel och Oscar på bio, 2012.
Det var faktiskt sjukt bra! Jag satt och stirrade och var inne
i filmen, när jag kollade på alla bakom satt alla likadana som
mig och stirrade, jag började skratta, rätt högt, så alla kollade
på mig. Men sån är jag och det var kul, eftersom alla andra
satt och nästan grät för det var en sorglig scen. Jag är lite
speciell men det ska man ju vara.


Fin mobilbild från
igår, haha


Det var fredag den 13de igår men det hände inget oturligt,
det var ju tur, puss & kram.

/ Pretty P.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin