tssss..

Tjoo!

Nu sitter jag här och chattar. Inte så kul, men det blir
vad man gör det till som jag brukar påstå. HAHA!
Vaknade upp hemma hos farmor och farfar, vid 10.
Upp och fixa sig, inte så noga för vid 12 åkte vi till
dansen. Jag hade ont i magen så det gick inte så bra.
Efter så åkte vi hem, jag tog ett bad, det va härligt!
Gjorde ansiktsmask på mig själv så nu är jag len och
go. Tsss.
Arvid är på himla konfaläger denna veckan, och vi har
inte träffats på typ jättelänge. Så jag saknar honom,
väligt mycket! Han kommer hem på tisdag iallafall.
Imorgon ska jag vara med Josefine, det blir skoj!
Men på kvällen ska jag passa de små, det är ju måndag.
Nu ska jag iallafall hitta på något, så hörs vi imorgon,
right? , haha.



Pusshejj!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin