ojj..

Hej!

Haha, det var ju nu några dagar sen. Men det känns
inte som att jag haft något att skriva om, rätt meningslöst
då. Men idag har jag iallafall haft det bra.
Inte för att den började så bra. Jag vaknade 9.10, vi börjar
skolan 20 över åtta. Jag har inget minne av att jag ens
stängt av veckarklockorna (lägg märke till plural). Så jag
missade hela första lektionen, spanska, och halva NOn.
Men jag missade inget på No och i spanskan hade vi för-
hör, och jag kunde det. Pratade med Maria senare.
Jag har haft ont i huvet sen jag vaknade också, men har
inte viljat ta någon värktablett, fråga inte varför, jag orkade
bara inte. På livskunskapen hade vi Göran, jag var där,
lovar! Bara det att han satte mig som frånvarande
eftersom jag inte gjorde något. Kan skylla på att vi hade
vikarie.
Efter skolan hängde Lova med mig hem, och vi hade det
trevligt, bakade negerbollar och kollade på film, Vi hade
iallafall tur med vädret...
och den var väldigt osamman-
hängande kom vi fram till. Sen fråga Joel om han kunda
vara med oss, så vi gick ut och mötte honom, cyklade runt
lite men stannade vid glasskafét där han köpte glass och
vi andra kollade på. Eller läste tidningen iallafall.
Sen var det gympa och barnen var snälla barn, som alltid!
Vi cyklade hem, jag och Lova, och sen till affären, sen hem
igen. Men det var Lova som cyklade hela tiden, hihi! Sen
gjorde vi tacos som vi sedan mumsade i oss hela familjen,
eller iallafall jag, Marcus, syskonen, liten kompis och Lova.
Vi (Lova) cyklade sedan till fritidsgården, kollade på någon
film till, och sen åkte Lova med 21.07 färjan och jag cyklade
hem. Nu sitter jag här och funderar på att sova, är otroligt
trött. Imorgon ska jag antagligen vara med Josefine, sova
över hos henne! Men nu när jag skrev detta kom jag på att
jag har dans på söndag förmiddag. Hm, nu blev det jobbigt.
Måste iallafall sova eller något nu, ha det bra "alla" läsare,
så många som jag har, ni får böörja kommentera lite!

/Ines
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin