I'm back

Heyy!

Varit väldigt förkyld i helgen men bara hosta
nu, men det är också jobbigt. Kan inte andas
genom näsan men inget ovanligt precis. Haha.
Idag var det då skola, det som är så roligt och
allt. Men nej jag orkade inte i morse och jag
orkar fortfarande inte. Det är segt.
Men imorgon ska jag inte vara där! Då är det
kulturskolan som gäller. I hela tre dagar också.
Grattis till oss som är med där! Jag har fail-
kläder att ha på mig men hittade faktiskt inget
annat! Det är svårt att få tag på ett basketlinne.
Speciellt när ingen sportaffär i Sverige har en
endaste. Nu kommer antagligen Elin snart och
vi ska väl bara vara. Är måndag så jag måste
vara hemma och klockan 20.00 kommer ändå
90210 som jag måste se på! Aja.

Pusshejjjj.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin