hosta + sjunga = (n)

Hejsanhoppsan.

Idag var det Kulturskolan, Det gick väl inte så värst
bra men vi fixade det tillslut. Efter det så cyklade jag
och Josefine iallafall tandemcykel ner till Klåva och
jag köpte hårtoning. Sen Hemköp och köpte någon
god nyttighetssak, som vi sedan mumsade på vid
Hölpersdammen. När vi kom hem till Josefine
färgade hon håret på mig, och jag blev faktiskt nöjd!
Vi var jätte flummiga hela dagen, och jag kom hem
för några minuter sen. Haha. Det var roligast på
länge faktiskt.
När jag kom hem blev mamma överraskad när hon
såg mig men tyckte det var väldigt fint! Eftersom jag
inte sagt till henne innan.
Imorgon är det öppen föreställning för alla som vill
komma. Det kostar 50:- om man är över 18 år och
det är i Hedens Gympasal klockan 19.00. Kom om
ni vill! Det skulle vara roligt.
Nu ska jag äta glass tror jag, mums!


Grattis, den första bilden på mig i min nya hårfärg!
(kass kvalité men orkar inte ta fram kameran ^^)

Pusshejjj :)

PS. Jag tror våren kommer på riktigt nu! *glaad*
Kommentarer
Anonym

söt blogg ines, kommentera min också:)

2009-03-18 • 15:48:50
http://missclara.devote.se

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin