helgen slut ..

Hej!

Inte bloggat igår eller idag, men jag har inte
orkat. Det är skönt att skippa datorn! Den
tar bara tid känns det som ibland. Men jag
älskar den ändå! Hihi.
Orkar inte skriva mycket nu för jag måste
plugga NO och Engelska. Det är inte roligt
må jag säga. Men igår var jag iallafall inne i
stan med Arvid och sen skulle jag till Fritids-
gården, men blev jätte trött och somnade i
soffan framför Robinson, nästan.
Idag åkte jag och Linnea in tidigare till stan
innan dansen, för vi ville gå på kungsgatan
och kolla lite. Men så såg vi att det inte
öppnade förens klockan 12 då klockan var
11 när vi kom dit. Haha, smart!
Köpte vita chinos och ett vitt linne på Bikbok
och ett hårband på Indiska. Totalt 400 kr.
Jag är nog shopaholic, HAHA. Inte riktigt
men nästan (a)
Nej nu måste jag plugga, ha de bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin