eh

hej!

Idag har det varit skola och jag kom nästan
försent, ovanligt, haha. Men blev klar med
framsidan till Livsboken på bilden och jag
blev rätt nöjd faktiskt. Hoppas jag får vg ialla-
fall. Har fått G på alla andra bilder innan,
fast jag vet att jag kan göra bättre. Men jag
är väl nöjd ändå. Var rädd att jag skulle få IG
ett tag. Haha.
Jag och Linnea gick hem till henne och åt,
yoghurt och müsli, macka med leverpastej,
jag åt 3 kakor men inte Linnea för hon har
skrivit på en kontrakt att hon måste äta nyttigt
denna veckan, men jag var inte med just då.
Hahah, nu ska jag plugga NO, ska skriva 4
texter om massa skit.

Ha det braaa skitungar ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin