blåsigt & ingen mjölk

God"morgon"

Vaknade för ungefär en halvtimma sen, egentligen vaknade
jag runt nio men när jag och Josefine såg vädret somnade
vi om. När jag kom hem och skulle äta frukost och tog fram
mjölken upptäckte jag att den nästan var slut, och frukost
för mig är alltid flingor och mjölk. Jag klarar mig inte utan
mjölk! Jag måste ha det! När man är ensam hemma så
måste man väl gå och handla det själv. Men dom kommer
ju hem imorgon, och jag kan be mormor köpa ett paket
åt mig!
Nu sitter jag i köket och kollar i H&M katalogen för höstens
mode, hittar nästan inget fint! Fail av dom tycker jag.

Snart ska jag träffa Emma, det blev inget Liseberg efter-
som det är så kasst väder.

Cya later
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin