TOPPEN

Hej!

Vaknade idag. Coolt tycker jag iallafall. Hahaha!
Skolan idag då, fick alla rätt på mattediagnosen
och det är ju bra. Efter skolan gick jag hem till
Neaa, vi hade ingen livskunskap och på engelskan
hade vi vikarie så vi fick en uppgift att göra och när
man var klar fick man gå hem, det tog 20 minuter
bara. Åt pankakor i bamba sen stack vi hem.
Satt framför datorn typ hela dagen hemma hos
Linnea, sen vi halv4 cyklade jag hem i et fina vädret!
Gick till Ica och lämnade in jobbansökan, sen direkt
till gympan.
Nu sitter jag här och lyssnar på Absolute Dance och
är svinhungrig, men Marcus skulle ju ringa när vi ska
äta. Blir nog på Thaien idag.
Aja, imorron blir det stan på förmiddagen sen ska
jag packa inför söndagen, då vi åker till Hovfjället
med konfan.

Pusshejjjj
Kommentarer
Anonym

10 i 10 färjan lr?!?! X)

2009-02-27 • 19:44:11

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin