Skola!

Gokväll!

Nu ska jag sova, men haha. Idag har jag iallafall varit i skolan,
såklart. Vi hade jätte roligt som vanligt och jag älskar att ha
lektion! hahahaha.
Vi kollade färdigt på Hiphip hora på svenskan och jag åt kladd-
kaka, det är gott! + att Sebastian är jättesöt! (kanske skrev det
igår men det är viktigt , hah).
Efter skolan kom jag på att jag åkte bil med Elin dit. Så jag
övertalade Lova att jag följde med henne till hennes ö, haha
jag lyckades!
Vi pluggade typ, och åt, sen åkte jag hem med 18.00 färjan.
Mötte Elin och Carro sen när jag var framme, vi gick till fritids-
gården men Carro skulle hem. Vi typ satt och pratade, Arvid
och Victor kom också. Sen ringde mamma och var sur på mig,
så jag var tvungen att gå hem, men dom andra gick med.
Nu har jag precis gjort iordning mig och ska sova nu.

bajj
haha!

Hejsvej ! ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin