S Ö N D A G .

Tjoo!

Söndag, och jag som dansa idag. Hhrmm.
Jag gick upp och åt och sånt, skulle typ börja packa danskläderna när
mamma ba; Det är gudstjänst idag! äh, så tvingade hon mig gå på den
istället. Fast jag skulle nog inte orkat dansa idag, för jag sov inte mycket
inatt, varit jobbigt och jag kunde inte somna.
Gick iallafall med Linnea till kyrkan och efter det gick jag ut till vägen där
Josefine och hennes mamma stod med bilen, så åkte vi in till staden, vi
gick runt och jag fick inte köpt något fast vi var där inne flera timmar typ.
Mamma blev sur för att jag inte hade sagt till att jag skulle åka. Haha,
synd om henne.
När jag kom hem fanns det god mat, torsk och potatismos, mums! Dom
andra i familjen åt toast, men det är inte gott. Thihi.
Passat de små medans mamma och Marcus var och tränade. Nu när
dom kom hem så är Marcus helt slut, haha. Klenis! (ska jag säga) maha!
Suttit vid datorn hela tiden, typ spamat Arvid på msn för att han spelade
WoW, jag hatar WoW! Haha, han loggade ut.
Nu ska jag göra något vettigt, om jag kan.

Haha, godnatt! ;*
Kommentarer
Anonym

<3<3

2009-02-24 • 19:50:24
http://arvidssonlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig

Mailadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0 Instagram Follow on Bloglovin